Beoordelingen van Wokamor Zoetermeer

Recente recensies

5.0
Albert B
22 januari 2023

Op tijd geleverd, belangrijker heerlijke sushi en wok gerecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
20 januari 2023

Eind vorig jaar ook al meer dan een uur op m'n bestelling moeten wachten. Dit werd gecompenseerd met een sushi set. Deze op oudjaarsdag met een bestelling gekregen en werd binnen een half uur netjes geleverd. Vertrouwen was dus hersteld... Vandaag weer besteld, maar na 1 uur nog niks. Geprobeerd te bellen (3x) maar lijn was in gesprek. Toen maar naar beneden gelopen en kreeg een aardige medewerkster te woord en die legde mij een en ander uit. Zonder bestelling weer terug naar boven en na bijna 1,5u kwam dan eindelijk de bestelling. Bezorger bood excuses aan voor de lange levertijd en wilde 2 blikjes cola aanbieden. Deze heb ik mee terug laten nemen omdat ik geen cola drink. Ik ga er vanuit dat dit wederom gecompenseerd gaat worden, want dit is geen fraaie actie. Je klant op de hoogte houden als er een langere wacht/levertijd is (via website of via telefoon), is wel zo netjes. Tevens waren de loempia's lauw en de krokante kip wrap was een sappige kip wrap geworden. De sushi waren zo

Andre
18 januari 2023

Snelle bezorging, lekker eten ;)

Elisah
10 januari 2023

Was weer heerlijk, warm en op tijd. We bestellen hier regelmatig

JK
9 januari 2023

Enige minpuntje is dat er weinig chicken in de crispy chicken poké bowl zit, dus extra bijbestellen is aan te raden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline
5 januari 2023

Top! Als altijd :)

Jolanda
4 januari 2023

Heel goed verzorgd zoals altijd

Marjan
2 januari 2023

Vers lekker en snel, aardige medewerkers.

Suzanne
1 januari 2022

Prima gegeten en super snel bezorgd. Een klein aandachtspunt: de ebi tempura maki zag er niet heel smakelijk uit. Deze lag uit elkaar en was niet in één geheel te pakken (met name de laatste op rij die plat neer wordt gelegd). Normaal zou ik dit niet benoemen, maar het was toevallig bij mijn vorige bestelling precies zo.

Ester
30 december 2022

Duurt veel te lang. 1uur en 15 min. Alles koud

F
30 december 2022

Smaakt goed en bezorgen snel.

O.
27 december 2022

Heerlijk eten. Iedere keer weer op 1 uitzondering na. Wij bestellen regelmatig. Meestal pokebowl of een wok gerecht. Geen ervaring met sushi.

Grada
25 december 2022

Prima. Snelle levering en het was heerlijk. 😁

D.
24 december 2022

Iets later dan ik aangegeven had maar wel netjes en warm en vriendelijk bezorgd... het was heerlijk!

Jeroen v Mourik
23 december 2022
C Leow
22 december 2022

Snelle service en ontzettend lekker gegeten. Wok en sushi waren allebei weer top!

JE
20 december 2022

Helemaal geweldig weer zoals altijd 👍🏻

Gieta
18 december 2022

Eten was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corinne
17 december 2022

Gerecht was erg lekker!

Santa Bhajan
17 december 2022

Bezorging netjes en eten is/was goed

Ray Wichers
16 december 2022

Pokebowl redelijk oke. vorige keer was ie beter. Wortel was behoorlijk droog en dus niet vers gesneden. Als er extra zalm besteld wordt dan zouden ook echt iets meer verwachten voor bijna €13 een bakje. Dit is echt nog steeds summier

Renee
14 december 2022

We bestellen hier regelmatig pokebowl. Altijd goed en vers!

Safira
13 december 2022

Heerlijk eten en snel bezorgd! Zeker een aanrader

Sabrina Koekenberg
12 december 2022

Eten is heerlijk en was goed warm. Niks op aan te merken! Alleen had ik om meer biefstuk gevraagd en daar ook voor betaald, maar ik had het idee dat die extra biefstuk er niet bij zat. Ik moest echt op zoek naar de biefstuk. Dus dat vind ik jammer.

v.Kempen
11 december 2022

Lekker warm eten Nette bezorging en optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Junior
11 december 2022

Eten is heel lekker, de service is TOP, en werd snel gebracht.

Bard
10 december 2022

2 zaken ter benoeming: 1. Altijd goed op smaak en flinke porties. 2. Altijd STIPT op tijd, ook in het weekend! Houden zo gasten!

Martin
9 december 2022

Extra zalm was niet meer dan je zou verwachten en de maaltijd dreef in de saus

JE
8 december 2022

Helemaal top weer!!

H Brouwer
7 december 2022

Afgesproken om 18.00 bezorgen. Bezorgtijd 19.05. Werden opgebeld met excuses. Ondanks de excuses heel jammer Het eten was heerlijk.

Samantha de boer
7 december 2022
Jv
4 december 2022

Zooo lekker gegeten.. 🥰 echt een 10+ 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carlijn
2 december 2022

super lekker eten, erg snel bezorg. Het was nog lekker warm!

Jv
1 december 2022

Wederom helemaal top!!

Mtv
28 november 2022

Heerlijk goed warm betaalbaar zeker voor herhaling !

Fred van de Wiel
27 november 2022

Alleen maar complimenten. Alles heerlijk vers.

Peere
27 november 2022

Heerlijk en gezond gegeten, snel bezorgd!

v.Kempen
25 november 2022

Was nog goed op temperatuur

Esther
24 november 2022

Het was weer super lekker👍🏻 Tot de volgende keer!

Touria
24 november 2022

Lekkerste sushi van zoetermeer! En de eigenaar is supervriendelijk😁

Ellis Klaij
24 november 2022

Het was weer heerlijk. Verse producten, de wokmaaltijd normaal is groot genoeg als avondmaaltijd en vriendelijk personeel.

Geo
20 november 2022

Een bestelling gedaan om 17:19. Na een uur gebeld (18:25) en kregen te horen dat het onderweg was. Eten pas om 19:10 gekregen terwijl wij max 15 vandaan wonen. Totaal bijna 2 uur gewacht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald Lorié
17 november 2022

Makkelijk bestellen, lekker eten!

Linda Toneman
7 november 2022

Snel en lekker

Jeroen van Mourik
6 november 2022

Ik had extra terriyaki besteld maar kon dat niet terugvinden in de maaltijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elvira Rosema
5 november 2022

Ik had een maaltijd met extra vlees, maar er zaten op de Poke Bowl chicken maar 6 dunne reepjes kip, dat vindt ik erg weinig voor extra kip erbij. Misschien bij de bestelling erover heen gekeken. Voor de rest was het allemaal perfect en een super vriendelijke klantgerichte service.

Claudia
5 november 2022

Het was heeerlijk!

Lientje
3 november 2022

Superlekker

D.
3 november 2022

Jammer voor de extra kosten voor de kipfilet die er doorheen gevlogen is de loempiaatjes waren bijna koud sorry :(

Esther
30 oktober 2022
F van Rooijen
29 oktober 2022

Was wederom erg goed! Prima van smaak en op tijd en vers bezorgd!

hong
29 oktober 2022

Bestelapp helder en duidelijk. Eten was op aangegeven tijdstip gereed.

Jaja
28 oktober 2022

Vorige keren erg goed, laatste keer wat minder

Caroline
27 oktober 2022

Sushi was wederom heerlijk!

Tonuja
25 oktober 2022

Nasi met groenten/vlees waren lekker, vlees was niet zo mals als de vorige keer. Noodles met groenten/ garnalen viel tegen. De woksaus was niet goed te proeven met de garnalen en groenten. Jammer.

van de Wiel
24 oktober 2022
Leroy
23 oktober 2022

Vandaag besteld met extra biefstuk voor euro 2. Ik vond de hoeveelheid vlees minder dan vorige keren. Dit terwijl jullie prijzen zijn gestegen. Hopelijk volgende keer weer normale hoeveelheid vlees, anders was dit voor mij de laatste bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

v.Kempen
23 oktober 2022

Netjes op tijd bezorgd eten was lekker en nog heet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
23 oktober 2022

Bestelling stond op afgesproken moment klaar. Het eten was erg lekker en de loempiaatjes waren nog goed warm en krokant toen ik toen thuiskwam.

Lientje
22 oktober 2022

Top zoals gewoonlijk!👌👌👌👌👌

Niets
22 oktober 2022

Weer erg genoten van een snel bezorgde lekkere verse maaltijd! Snel op herhaling 😋

Jill
18 oktober 2022

Het werd super snel geleverd en het was weer ontzettend lekker.

Dennis
16 oktober 2022

Lekkere pokebowls kip en tofu en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tirza
14 oktober 2022

Bezorging was super snel! In een kwartier was het klaar en bezorgt. De pokebowls waren heerlijk en fijn dat de gekozen saus los geleverd wordt. De spicy mayonaise en honing mosterd saus zijn echt een aanrader. De pokebowls zijn goed gevuld en erg gevarieerd qua groenten die van goede kwaliteit waren. De krokante kip was perfect! Lekker crunchie en niet te veel aanwezig. De noodles waren ook weer lekker klaargemaakt. Echt een aanrader

Mike
12 oktober 2022

Was weer erg lekker. Wellicht iets meer vis erin. Was erg weinig

Lientje
12 oktober 2022

Niks op aan te merken! Beste sushi van zoetermeer. Vreselijk lekker.

Tonuja
9 oktober 2022

Weer heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wietske
3 oktober 2022
René
1 oktober 2022
Daan
1 oktober 2022

Echt heel erg lekker eten! Helemaal top! Verse ingrediënten en snelle bezorging.

Ramin
29 september 2022

- Personeel zeer aardig. - eten was minder, ik proefde de pindasaus niet goed en ik had het gevoel dat de meeste groentes verbrand waren in het eten..

Martin Winkel
25 september 2022

Ik ben gewend dat bij het bestellen van extra ingrediënten, deze ook aanwezig zijn, maar deze keer was de extra zalm ver te zoeken. Hooguit 2 stukjes en dat met een forse prijsverhoging was best een domper.

René
22 september 2022
Chra hair&beauty
22 september 2022

Altijd tevreden😊

Maaike
15 september 2022

Super lekker en heel snel bezorgd!

Koen
14 september 2022

Heerlijke Sushi, goede en snelle service!

John
13 september 2022

Heerlijk vers eten.

Henk
11 september 2022

Beste Wokamor, we vinden het heel erg om te melden, maar 2 van de 3 personen zijn na het eten van de maaltijden ziek geworden. Zij hebben klachten gehad van misselijkheid en buikloop (tot zeker in de volgende dag). Ik weet nieyt wat er is gebeurd, maar ik hoop dat u kunt onderzoeken wat er is gebeurt, we hopen niet dat andere klanten dit zelfde ook hebben meegemaakt.

V d Zee
11 september 2022
Stephan
6 september 2022

Altijd vriendelijk, snel en topkwaliteit

v.Kempen
6 september 2022

Goed op tijd en het eten was goed heet

Kyra
5 september 2022

Keer op keer naar volle tevredenheid verse sushi, ik ben nog nooit teleurgesteld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
2 september 2022

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijke personeel! Jullie zijn toppers!!

Gabrielle
2 september 2022

Fijn dat de kwaliteit goed is en betaalbaar

Givan
2 september 2022

Kwaliteit van de sushi en andere producten zijn altijd van de hoogste plank, heerlijk gegeten en het eten was ook zeer snel geleverd! Mijn go-to Sushi leverancier!

Dennis
2 september 2022

Bestel vaak wokmaaltijden. Kwaliteit en smaak is prima, maar de laatstse tijd zijn de bakjes niet goed gevuld. Het verschilt erg per keer hoeveel inhoud je krijgt, terwijl je altijd hetzelfde betaald. Scheelt soms 200 gram per bakje. Dit zou altijd ongeveer hetzelfde moeten zijn.

Amber
29 augustus 2022
Leroy
28 augustus 2022

Verbeterpunt; jullie prijzen zijn te hoog geworden. Nu 2 euro bijbetalen voor bijv. extra beef ipv de 1.50 euro. Prijzen over de gehele linie zijn procentueel exorbitant gestegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hartjes
28 augustus 2022

2 kleine tempura garnalen voor bij a 4.00 euro als de garnalen klein zijn doe er dan 3 in het bakje ik bestel iedere week dit was echt een tegenvaller en niet eerlijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam
28 augustus 2022

Ben vast klant. Wederom een heerlijke poke bowl en sushi. Bezorging is super snel, top!

Jan
26 augustus 2022

Geweldig eten en altijd snelle bezorging!! De sushi is heerlijk maar ook de bij gerechten en de pokebowls. Genieten!

Rob Minke
26 augustus 2022

We bestellen regelmatig maar laatste keren wordt de kwaliteit toch minder door meer 'saus' in de sushi, jammer..!

Monique
25 augustus 2022
martijn
24 augustus 2022

De poke bowl crispy chicken (met spicy mayo) vind ik geweldig. De mogelijkheid om ingredienten te laten of juist extra te nemen is fijn en bestellen via de app werkt volgens verwachting.

Debby
24 augustus 2022

Het eten was er snel en was nog erg warm.

Jeannette
22 augustus 2022

Heerlijke verse frisse Pokebowl! Snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wolters
20 augustus 2022

In de voormiddag besteld en op aangegeven tijd netjes bezorgd. Heerlijke sushi!! Beleefde bezorger.

Ano
18 augustus 2022

Heerlijk, zaten helaas geen servetjes bij.

Hartjes
18 augustus 2022

Eten was perfect alleen jammer dat de bezorger de 20 euro buiten het hek tegen het licht hielt op controle echtheid stond een beetje lullig

Jeroen van Mourik
18 augustus 2022

Jeroen van Mourik

Cindy
17 augustus 2022

Grote bestelling geplaatst voor afscheid van een collega. Op tijd bezorgd en de sushi's waren heerlijk en de "fingerfoods": loempia's, gebakken garnalen etc. gingen allemaal op. Was een geslaagde afscheid met hapjes. Dank jullie wel.

marco
15 augustus 2022

net als vorige keer helemaal goed en lekker, binnenkort zeker weer, ben alleen benieuwd hoe ik kan kiezen om geen plastic tas te kiezen; neem namelijk eigen tas bewust mee

Maaike
15 augustus 2022

Het was niet best. Nasi met oestersaus. De pangafilet smaakte alsof ie tegen bederven aan zat. Heb ook maagpijn gehad die avond. Champignons kwamen uit blik. Verder zat er weinig specifieke smaak aan het hele gerecht. Vorige keer vond ik het ook niet heel bijzonder. Voor mij helaas geen wokamor meer.

Gast
15 augustus 2022

Jammer van de extra biefstiek, helaas taai.

Hetty
14 augustus 2022
Bianca
13 augustus 2022

Vers en lekkere pokebowl en snelle bezorging

M
13 augustus 2022
F.H Quist
11 augustus 2022

Ik heb het voor het eerst gegeten bij mijn Zoon J.P Quist Puttershoek straat en toen vond ik het al heerlijk en gezond. Nu heb ik het zelf Online besteld eerste keer per telefoon ik vind het heerlijk Bedankt

.
10 augustus 2022

Lekker en goed warm top

M.v.d.B
9 augustus 2022

Netjes op tijd geleverd en het eten smaakte goed!

Jeffrey
8 augustus 2022

Weer een heerlijke pokebowl! In de zalmsushi met roomkaas zat heel weinig roomkaas. Daarom nu 4 sterren.

Leon
5 augustus 2022

Zoals altijd erg lekker. Maar 7 garnalen in de wokmaaltijd, terwijl dit een dubbele portie garnalen zou moeten zijn? Ik hoop een vergissing en dat het de volgende keer beter is.

Rob Steijn
4 augustus 2022

Sushi top Wok een beetje flauw.

Aalders
4 augustus 2022

Ik heb voor het eerst bij wokamor besteld en vond het redelijk, de rijst was vrij grof en droog, ik denk niet dat ik nogmaals bestel bij wokamor.

Peltenburg
2 augustus 2022

Lekker, goed verzorgd en snel geleverd, top!

Ron
1 augustus 2022

Lekker eten en vlotte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tiny
31 juli 2022

Heerlijk eten en goede service had de tijd niet goed gedaan even een belletje en opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marry
30 juli 2022

Ik had mijn pokebowl zonder zeewier besteld maar dat zat er toch bij en de wokschotel mocht wat meer groenten bevatten, maar verder was het weer heerlijk! De kwaliteit is hoog en dat proef je.

Eric
29 juli 2022

Prima producten en snelle, nette levering

Ronald
28 juli 2022

Gewoon lekker!! En snel geleverd. Dat gaan we zeker meer doen

K
24 juli 2022

Was prima

Richard
24 juli 2022

In een woord fantastisch

H.ver
23 juli 2022
Yosra
22 juli 2022

Lekker eten, zoals altijd!

Linda
22 juli 2022
Jordy
21 juli 2022

Snel, vers en lekker

Hartjes
21 juli 2022

Top ! Erg lekker en Vers

Mirela
20 juli 2022

Alweer lekker gegeten, bedankt!

Lin
16 juli 2022
Marianne
15 juli 2022

Snelle bezorging en weer heel lekker!

Ottenhof
14 juli 2022

Zoals altijd heerlijke sushi!!

Jeroen van Mourik
10 juli 2022

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sarah Brosnan
7 juli 2022

Heerlijk eten

Damian
4 juli 2022

Lekker eten en snel klaar. Woksausen zijn zeer smaakvol. Ik had bijvoorbeeld Black Pepper en die smaakte goed pittig. Service was ook top en medewerkers zeer vriendelijk. Altijd goedlachs waardoor het eten ook extra lekker smaakte 😀 dank jullie wel

Raymond Huizinga
3 juli 2022

Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Bezorging is ook top. Kom er regelmatig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wiebe
3 juli 2022

Altijd lekker. Er zaten alleen erg grote stukken broccoli in. Eigenlijk bijna niet eetbare stukken vd stam.

JE
1 juli 2022

Toppers zijn jullie :) altijd zo lekker en vers en snel. Jullie eten is van topkwaliteit 👍🏻

Ronald
30 juni 2022
René
29 juni 2022
Martin
28 juni 2022

De sushi was snel geleverd en erg lekker. Het zou leuk zijn als je online zelf je sushibox voor 1 of 2 personen zelf kan samenstellen. Zodat je meer verschillende hapjes kan uit proberen. Maar de sushi was Top. 👌

Monique
28 juni 2022

De poke bowl was droog veel rijst en weinig ingrediënten. De dressing was erg mager.

El
26 juni 2022

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nell
26 juni 2022

Eten werd bezorgd op de afgesproken tijde en het was zoals altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilgersom
26 juni 2022

Ik heb een groente wokschotel genomen met vis, knoflooksaus en oestersaus. Wat was dat weer onwijs lekker! Zo vers gewokt en niet lang daarna, kokend heet nog, bezorgd. Wij bestellen regelmatig eten bij Wokamor! Altijd goed!

Sylvia Surie
24 juni 2022

Was weer helemaal top!

Rick
24 juni 2022

Snelle levering en goed en

M
23 juni 2022
Gabriel
22 juni 2022

Lekker gegeten en tijdig bezorgd.

A jansen
22 juni 2022

Zeer tevreden is erg lekker en snel geleverd

Esther
19 juni 2022

Het was weer heerlijk👍🏻😁

Arnold Jansen
19 juni 2022

Hallo hoeveel korting heb ik gespaard en wat is de code nr

Sylvia Mens
17 juni 2022

Na al diverse keren heerlijk gegeten te hebben, had ik vandaag voor het eerst een foutje met mijn bestelling, iets met tonijn. Gebeld en kon direct een goede bestelling ophalen met zalm sushi’s. Weer heerlijk gegeten. Top. Tot de volgende keer. P.s. de pokebowls zijn ook heerlijk!

Dylan
16 juni 2022

Bestel met enige regelmaat een wokmaaltijd. Altijd erg tevreden, maar vandaag was de kwaliteit toch minder dan ik van jullie gewend ben. Bij een wokmaaltijd kwam de saus niet overeen met wat er daadwerkelijk besteld. Daarnaast zat er deze keer in alle wokmaaltijden enorm veel vocht in het bakje. Hierdoor erg waterig.

Liann
16 juni 2022
Jeroen
15 juni 2022
Rob Steijn
14 juni 2022

Bezorgingstijd nog steeds prima al zijn wij verwend door de enorme snelheid die we normaal hebben. De sushi was minder vers dan normaal, de wasabimayonaise ontbrak en het leek of er geen extra vlees was toegevoegd zoals besteld. Al met al minder dan we van jullie gewend zijn.

Leon
14 juni 2022

Vers, lekker en op tijd bezorgd

Maarten
13 juni 2022
Jeffrey
13 juni 2022

The best pokebowl in town!! Echt heerlijk! Ook de maki zalm/roomkaas perfect, vers en smaakvol!

Hartjes
11 juni 2022

Was weer erg lekker Top !

Arnold Jansen
10 juni 2022

Ben zeer tevreden over het eten alles erg vers en bezorging alles op tijd op afgesproken tijd

Liann
8 juni 2022

Heeeerlijk

Richard
7 juni 2022

heerlijk gegeten Teryaki met extra kip

Marry
6 juni 2022

Was weer onwijs lekker, alleen de ramen uit de wokschotel waren een beetje flauw (op kunnen lossen met de bijgeleverde saus)

SAFIRa
3 juni 2022
L
3 juni 2022

Heerlijk en snelle bezorging!

Leen
2 juni 2022

Was weer heerlijk toppie

Esther
2 juni 2022
Denise
29 mei 2022
Koppe
26 mei 2022

Lekker gegeten, snelle bezorging

Ellis Klaij
24 mei 2022

Heerlijk eten, goede porties voor een passende prijs.

A T van der Zande
23 mei 2022

Er zat helemaal geen sojasaus bij terwijl ik er 2 had besteld. Ik had ook geen sojasaus in huis dus heb het erg gemist. Niet lekker zonder sojasaus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hessel
22 mei 2022

Heel lekker eten, snel bezorgd, had alleen wat meer tofu in de bowl gemogen van mij.

Darya
20 mei 2022

It was very tasty and all the ingredients were fresh and the price was right.

Patrick
20 mei 2022

De wokmaaltijd bevatte niet genoeg woksaus waardoor de maaltijd erg droog was. Nog niet eerder slechte ervaringen gehad, maar dit stelde mij toch wel teleur.

Ronald
19 mei 2022

Op tijd volgens afspraak. Lekker, goed warm, meer dan goede prijs-kwaliteit en kwantiteitverhouding!!!

Sonya
19 mei 2022

Heerlijk gegeten! Het eten wordt echt vers bereid en dat is goed te proeven. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Maarten
17 mei 2022
Carla
15 mei 2022
Saskia Rietbergen
14 mei 2022

Snelle bezorging En super lekker zoals altijd

Eefje
13 mei 2022
Leow
11 mei 2022

Goeie wokmaaltijden met veel smaak en groente en vlees. Kinderen hebben ook meegenoten en hun portie groente 😀 binnengekregen. Dank jullie wel weer👍

Jeffrey
9 mei 2022

Lekkerste pokebowl van Zoetermeer!

Wendy
9 mei 2022
Ronald
8 mei 2022

Was heerlijk Iedereen vond het lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pascal van Vliet
8 mei 2022

We wonen nu 2 jaar in Oosterheem en Wokamor is echt onze nr. 1 afhaal. De producten die ze gebruiken zijn van hoge kwaliteit en de gerechten erg lekker. Eén puntje van verbetering is de stokjes. Hier moet je voor betalen. Die zouden er gewoon bij moeten zitten.

J van Mourik
7 mei 2022
Leon
5 mei 2022
Yara
3 mei 2022

Was super lekker!

Jongejan
30 april 2022

Heerlijk eten en snel geleverd.

Mila de Swart
30 april 2022

Het was super lekker en heel snel bezorgd 40 min heel fijn

Shaf
28 april 2022

Het eten was heerlijk! De bezorging was supersnel. Alleen jammer dat het personeel niet op de hoogte is met de presentatie van hun producten(online) ten opzichte van wat ze werkelijk leveren. Had de “sweet bun” besteld. Lijkt op de foto een (wit) bapaobroodje met zoete pudding vulling. Wat ik werkelijk geleverd kreeg, waren 2 (bruine) gefrituurde bolletjes, ongeveer net zo groot als een kipnugget. Gaf aan dat als ik het had geweten dat ik t niet besteld zou hebben, 3,50 voor 2 bolletjes ter grootte van één hap vond ik te prijzig. Het zou ze sieren als ze met een tegenoplossing of voorstel waren gekomen. Maar helaas.

Cindy Tol
25 april 2022

In de sushi zat bruine avocado. We hebben toen gebeld en toen kregen we nieuwe sushi. Alleen was de nieuwe sushi niet de sushi waar avocado inzat…. ( maki zalm ipv zalm avocado Maki). Wel jammer want we hebben al regelmatig besteld en het was altijd in orde. De wok was wel goed!

Carmen
24 april 2022

Heerlijk eten snelle bezorging!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred van de Wiel
24 april 2022

Zoals altijd, voortreffelijk

Tiny
24 april 2022

Was heerlijk lekker heet eten en eitjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Haestregt
23 april 2022

Sushi was oud en droog , salade was bedorven abvacabo was bruin en stonk. Hierover gebeld en geld zou teruggestort worden. Dit is niet gebeurd .

Evelien
23 april 2022

Heerlijk!

Jolanda de Mos
22 april 2022

Alles was weer supervers en ontzettend lekker!

Carishma
19 april 2022

Eten was snel bezorgt, goed heet en zoals altijd heerlijk. Goede kwaliteit en lekker vers.

Ottenhof
18 april 2022

Heerlijke sushi en bezorging altijd op tijd. Zeker een aanrader.

Madho
18 april 2022

Had sushi besteld, nog nooit had ik zo'n slechte sushi gegeten. De sushi waren niet stevig gerold,waren erg slordig gesneden ook viel zo uit elkaar en was echt smaakloos. Voor mij geen sushi meer van Wokamor

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline
15 april 2022

Heerlijk

Bing
12 april 2022

Heerlijk wok maaltijd en lekker veel. Ik hou meestal wat over of bestel extra voor de volgende dag op werk, zodat ik tijdens lunch kan eten. Bezorgen ook heel vriendelijk 👍

Peter
11 april 2022

Er kan er maar 1 de lekkerste zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luz
10 april 2022
Tonia
7 april 2022

Zoals altijd snel en fantastisch.

Tamara
5 april 2022

Heerlijk en super snel bezorgd

Daniëlle
5 april 2022

Lekker eten en snel bezorgd.

Ano
5 april 2022

Mijn lievelings restaurant! Alles is top!

Mishell
4 april 2022

Het was weer heerlijk en snel bezorgd.

Tineke de Bruin
2 april 2022

Goed verzorgd En het eten is lekker heet

Lia
31 maart 2022

Heerlijke wok maaltijden en sushi. Bestellen via site gaat prima en bestelling wordt altijd op tijd bezorgd.

Iris
31 maart 2022

Ik vind de grote en vulling(weinig) van de sushi erg aan de kleine kant voor wat je ervoor betaald. Bij vergelijkbare sushi aanbieders krijg je meer en zijn de sushi rolletjes rijkelijker gevuld.

Frankie
30 maart 2022

Heerlijk gegeten. Goed gevulde woks en poke bowls. Lekker op tijd en snel.

Tirza
29 maart 2022

Snelle bezorging, kwam rond de aangegeven tijd. Kwaliteit van eten altijd goed! Probeerde ook wat anders zoals Poke bowl omelet, was heerlijk en is echt een aanrader.

Anoniem
29 maart 2022
Ronald Lorié
24 maart 2022

Gewoon goed

Jos Verleg
24 maart 2022

Ruim portie en zeer smaakvol

John
23 maart 2022

Was weer geweldig

Marieke
21 maart 2022

Heerlijke, gezonde maaltijd. Goede portie voor een goede prijs. Maaltijd ziet er verzorgd uit en werd binnen het half uur, goed warm, bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mel en Mo
20 maart 2022

Heeeeerlijk gegeten zoals altijd dankjewel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
20 maart 2022

Snel bestellen en dan lekker smullen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Pronk
20 maart 2022

Bij ontvangst bestelling bleek een 'Poke bowl Zalm' geen zalm te bevatten. Na telefonisch contact hierover te hebben opgenomen is de zalm nageleverd. Goed opgelost zo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
20 maart 2022

Was weer erg lekker. Als we eten bestellen, doen we het eigelijk altijd hier.

Chantal
20 maart 2022

Eten was heerlijk, alleen waren ze weer iets vergeten erbij te doen terwijl we daarvoor wel hebben betaald. Dit gebeurd vaker… tip; lees de bon goed van de bestelling.:

Michelle
19 maart 2022

HÉÉRLIJK 😋😋

R. Zuiderduin
17 maart 2022

Heerlijk gegeten. En ook erg snel geleverd.

Robert Verhoef
17 maart 2022

Het was weer een lange tijd geleden dat ik had besteld, maar nog steeds 100% kwaliteit. Het was weer lekker en perfect.

Maarten
17 maart 2022
Sabine
17 maart 2022

Beste poke bowl ever!! :-)

Maaike
16 maart 2022

Smaak was goed, alleen jammer dat de ramen noodles veel te lang gekookt hadden. Dat deed afbreuk aan de maaltijd. En de extra garnalen hadden er ietsje meer mogen zijn.

Alphina D Suryo
16 maart 2022

Het Eten van WokAmor is altijd lekker, schoon en warm. Toevallig mijn mooie kleindochter werkt bij WokAmor Zoetermeer zij doet goede woorden over WokAmor.

Marijke
14 maart 2022

Ik had op mijn bestelling gezet dat ik zonder maïs en zonder zeewier salade wilde maar ik vond het allebei terug in mijn pokebowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pia bolleboom
13 maart 2022

We hebben 1.5 uur op ons eten moeten wachten. Dit is heel vervelend.

Lia
13 maart 2022
JE
11 maart 2022

Fantastisch! Altijd weer genieten ☺️

Maarten
10 maart 2022
Eefje
10 maart 2022

De poké bowls waren erg lekker!

S Rietbergen
7 maart 2022

Zoals altijd snelle service, vriendelijke bezorger en héérlijk warm eten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline
6 maart 2022

Fijne zaak, de site om te bestellen verliep niet vlekkeloos. Maar even bellen en ze denken mee met een goed alternatief. Sushi is altijd heerlijk!

Jeannette
3 maart 2022

Heerlijke Pokebowl met verse producten en snel bezorgd

Anoniem
2 maart 2022

Heerlijke verse sushi! We halen hier tegenwoordig altijd en ook altijd een snelle bezorging. Echt super!!

Meike
1 maart 2022
Martin
28 februari 2022

Wel jammer dat als je voor 30 euro sushi besteld er geen druppel sojasaus bij zit. Dat moet je kennelijk als 'extra' bestellen.

Sebas
28 februari 2022

Prijs/kwaliteit is zeer goed

Cary
28 februari 2022

(Maandag rond etenstijd besteld)Razendsnel bezorgd, altijd goed eten. Zoals altijd. Beste pokebowls in zoetermeer

Helga
25 februari 2022

Geen opmerkingen, was gewoon goed

Anja
24 februari 2022
Sylvia Surie
23 februari 2022

We hadden 2 wokmaaltijden besteld maar 1 ervan zaten andere ingrediënten in wat wij niet hebben besteld...geen paprika,ui,spersiebonen, tauge maar andere groenten...zoals brocolli,wortels en garnalen ipv kipfilet...hoop dat t vlg wel weer goed gaat..dit is de 1ste x dat het is gebeurd.

Sem
23 februari 2022
Jeannette
22 februari 2022

Heerlijke Pokebowl, alles vers en smakelijk!

Bob
21 februari 2022

Speciaal nog gebeld voor levering sambal bij bestelling. Helaas vergeten, jammer

Elifay
17 februari 2022

Eten was heerlijk warm en goed gevuld met ingrediënten . Dit keer hebben we afgehaald en zag hoe het eten werd klaargemaakt. Keuken zag er netjes uit. Personeel ook heel vriendelijk waardoor het eten extra lekker smaakte 😄

René
16 februari 2022
Tonuja
15 februari 2022
Patricia
15 februari 2022

Heerlijk vers, knapperige groenten. Aanrader als je geen zin hebt om te koken maar ook geen vette hap wil bestellen, echt lekker.

Nell
12 februari 2022

Wij bestellen vaak bij Wokamor. Het smaakt altijd goed en wordt ook op de afgesproken tijd bezorgd. Vandaag vonden wij het iets anders smaken. Voor mij zat er teveel prei en paprika in. Het leek meer een groenteschotel.

Schreurs
11 februari 2022

Alleen van de wok maaltijd was de smaak iets te vlak. We zijn anders gewend, maar dikke 10 want de rest was weer voortreffelijk! Complimenten voor de snelle bezorging.

Esther Overdorp
9 februari 2022

Heerlijke sushi zoals altijd! Alleen was mijn bestelling niet compleet (eerste keer dat dit gebeurde) ik miste de temaki a €3.20….. ik merkte het pas thuis en had geen zin om weer door de regen terug te fietsen. Wellicht valt het bedrag te verrekenen met een volgende bestelling? Want die komt er zeker!!! Ideaal! Vanaf mijn werk via de Wokamor naar huis. Om dan te genieten van de sushi. Tot snel!

Maarten
8 februari 2022
Patrick
7 februari 2022
Joyce Van Rijnswou
5 februari 2022

Zoals ik bij de bestelling ook al als opmerking erbij had geschreven, lees goed de bestelling. Nu is het voor de 4de mis gegaan terwijl ik het juist nog erbij heb gezet in de opmerkingen.

Jeroen v Mourik
5 februari 2022

Altijd goed

Elvira Rosema
31 januari 2022

Het was de eerste x dat we dit bestelde en het was zeker de moeite waard. Gaan we zeker nog een keer doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
31 januari 2022
Amber
29 januari 2022

Perfect zoals altijd👍

patricia
29 januari 2022

Heerlijk eten zoals altijd, snelle bezorging en vriendelijke bezorger.

Singh
29 januari 2022
Beyza S
28 januari 2022

Het eten is altijd lekker en super warm! Zeker een aanrader

Ruud
28 januari 2022
Helga Mijnders
22 januari 2022

Erg lekker alleen de saus was beetje weinig

Esther Overdorp
22 januari 2022
Sam
22 januari 2022

Ingredienten pokebowl zijn vers en knapperig. Miste wel de avocado en sesam. Jammer dat op 1 na alle dressings met mayonaise zijn.

Marjolein
20 januari 2022

Zou wel makkelijk zijn als de Nederlandse namen achter de ingrediënten staan. Zoals zeewier en Sojabonen ed.

Carla
20 januari 2022
Shaun
19 januari 2022
Fox
18 januari 2022
Rafa
18 januari 2022
Grada
15 januari 2022
Jag.
15 januari 2022
H
15 januari 2022

Eten werd snel bezorgd en was weer zeer smakelijk. Wel misten wij de sojasaus, gember, wasabi en eetstokjes. Had het niet extra besteld omdat het in het verleden er altijd bij zat. Blijkbaar is dat veranderd en dat vindt ik toch wel een minpunt. Stond ook niet apart vermeld op de side dat het apart besteld moest worden. Is ook wel kostenverhogend als je dat allemaal apart moet bestellen dus verkapte prijsverhoging is dat . Maar de kwaliteit van het eten was weer uitstekend.

E.W.
14 januari 2022

Altijd een feestje als de sushi van Wokamor op tafel staan. Deze keer vonden we de kip echter te krokant en de tonijn wat "nattig". Desalniettemin bestellen we volgende keer zeker weer en vertrouwen we erop dat kwaliteit weer als vanouds zal zijn.

Martin
13 januari 2022

Vaak besteld, altijd lekker en vooral makkelijk. Meestal ook lekker snel met bezorgen. Maar het mag wel wat secuurder. Soms zijn ingrediënten verwisselt en gisteren bleek dat het papier van de printer op was waardoor de bestelling niet kon worden gelezen. Dan duurt wachten lang. Over het algemeen dik tevreden.

Damian
13 januari 2022

Het was weer heerlijk en veel! Bezorging (en vriendelijk 😀) was snel zodat wij met onze gasten op tijd konden eten😋 De wokmaaltijden waren goed gevuld en heerlijk op smaak. Mijn favoriet Kong Bao smaakte weer heerlijk. Sushi waren ook erg in trek. Dankje wel en tot de volgende keer 👍

Richard
11 januari 2022

Weer heerlijk gegeten

Renee
11 januari 2022

Is altijd giga lekker en helemaal super. Had nu het idee dat het voor het eerst wat minder was.. Er zaten verdwaalde groenten door de wok die ik niet had besteld. Mijn vriend had duidelijk minder vlees dan normaal. Het was gewoon wat rommelig en karig dit keer.

Melissa
10 januari 2022

Ontzettend lekker, vers en mooi gepresenteerde sushi. De smaak is zoooo goed. Snel weer dankjulliewel!

René
8 januari 2022
Truus van Delft
7 januari 2022

De vorige keren vonden wij het lekker maar nu niet: mijn kleinzoon is gek op sushi en voor hem bestel ik het altijd. Maar hij heeft er maar weinig van gegeten, vond hey niet lekker en kreeg later buikpijn, wellicht van het eten. Sorry om het te melden maar het is de waarheid.

Sushi
6 januari 2022

Oprecht hele lekkere sushi! Vers gemaakt en deels nog warm, Aanrader

Nell
6 januari 2022

Goed eten voor een goede prijs. We bestellen vaak online. De bezorging is altijd op de afgesproken tijd .